three times a lady


oj här händer det grejer. elleer
Anledningen till ingen upptadering på en vecka, det har inte hänt något. och jag har inte haft tid.
Okej det har hänt grejer, jag har inte orkat skriva bara. Kan lägga upp lite bilder från veckan så får ni se ist för att jag ska skriva allt.
I lördags var vi iaf på Tree adventures vilket var väldigt kul och äckligt. Du klättrar runt genom en hinderbana uppe i träden, mer eller mindre. Vi valde den svåraste och högsta. Tror det var mellan 7-14 meter. Då tänker man att jaaa pff, det är ingenting, kan inte vara så svårt. Men när du väl stod där uppe och tittade ner är man inte lika stöddig längre. Kul var det iaf, trots att jag är löjligt höjdrädd.

Hade tänkt att skriva mer och skriva andra grejer jag faktist behöver ta tag i, men fastnade på skype med mamma i 40 min och hade planerat att kolla på film så ligger redan tillrätta i sängen på filmhumör. sååå, gör allt det där jag borde göra och lägger upp bilder senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0