Hey I just met you, and this is craaazy



åhh, dumma Carly rae jepsen fastnar i mitt huvud! löjligt clatchig låt..
haha allså..är rena smittohärden nu. Har smittat ner både Christina och Heath.

Heath och jag satt hemma och snörvlade ikapp idag. Hade en lååång läsestund med massa klassiska sagor som rödluvan, törnrosa, askungen, tre små grisarna, guldlock osv. Sen blev det lite film också. Slutet av Toy story 3 (som vi började kolla på för typ en vecka sen) och början av Ice age. Han var väldigt glad idag, konstigt nog. Gick runt och hostade, snörvlade, var helt trött, röd i ögonen, rosig om kinderna, varm och febrig, men var på bättre humör än någonsin..Jag med konstigt nog, så vi vägde upp varandra rätt bra. åhh han är så söt min lilla gose! Något av det svåraste nånsin kommer ju bli att lämna honom! Avslutade kvällen framför brasan under en filt med Kate och spelade Monopol. aahh kära monopol väcker barndomsminnena. Kate är världens bästa tjej och om jag fick välja skulle jag vilja ha min egna Kate i fickformat att bära med mig vart jag än går.

Har märkt att jag aldrig skriver om mina jobbdagar längre. Ska försöka börja lite mer med det :)
Funderar att ge mig på dem där jäkla sagan om ringen filmerna. Har lovat mig själv att ta mig igenom dem alla utan att somna. fast känner inte riktigt att jag är up for it just nu. kanske lite svensk film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0