hej

Älskar onsdagar! Får sovmorgon och börjar inte förrän runt 1! 
har inte upptaderat på evigheter! såå vad har hänt..Jag har fixat spotify till datorn! Har träffat lite fler au pairer. och jobbat. typ.
Har gjort lite roliga saker med Heath! Gjorde trolldeg här i veckan som vi stoppa i ugnen, så det stelnar, och sen målade. Vi gjorde några katter och byggde ett hus till dem av en taco shell kartong, la i lite blad och grejer.



Väldigt dålig mobil bild. Men det uppskattades både av Heath, Kate och min värdmamma :)

Så tog jag med Heath till Motat i Fredags. Det är som ett museum med gamla bilar, tåg, flygplan och annan teknologi. Det var sjukt intressant och fanns massor av häftiga grejer. Tror jag var mer entusiastisk än Heath haha. Så har dem ett litet "earthquake café" där man får sätta sig (som i ett litet café) och sen trycka på en knapp så börjar det skaka som det gör vid jordbävning. Kan ju säga att jag inte vill va med om en jordbävning, höll ju på att skaka ur bänken. Fast Heath tyckte det var sjukt kul, kändes ju lite som en karusell.


Vad mer..Var på bio en kväll och såg the 5 year engagment, den var lite småkul.
Var ute i helgen (ovanligt) med Christina.  Kom hem halv 7 på morgonen, kändes sådär.
Sen blev det shopping på lördagen och utgång igen på kvällen. Inte lika sent denna gång! och utan alkohol. Hade sjukt ont i magen dock.

um vad mer..ska träffa en kiwi imorn (förlåt mamma) och jaa, nu till det roligaste. Ska möjligtvis träffa en potentiell ny familj på lördag! Dem bor här i Herne bay så är jättelätt att ses :) Dem har en dotter på 5 år och verkar jätte goa.

Nuu kom Heath strosande genom grinden så dags att börja jobba. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0