sol!

Har lite ledig tid nu när Heath är på Creche! Är det fel om jag säger att de tre timmarna är dem bästa på hela dagen hehe. Det är som skönast, för jag är helt ensam i huset och kan göra mina sysslor i lugn och ro. Planera min egen tid bättre. Timmarna när Heath kommer hem från creche är också ok, då är det bara han och jag. men ibland är inte fantasin det bästa så vi gör inte så mycket, och det är ju lite trist. Men sen kommer alla hem och det är slut på friden :(
Idag skulle jag köpa fisk men fiskaffären var inte öppen :( Sen tog jag en tur till bibblan och fixade ett lånekort. Lånade hem tre böcker direkt, men hittade inte boken jag ville ha.. litet bibliotek btw! Tacka vet jag det i Eskilstuna där jag kunde gå och spendera ett par timmar.

Hade aldrig hemlängtan förut, men nu skulle jag verkligen vilja åka hem en sväng. en dag eller så bara och hälsa på, sen tillbaka hit. Men nej, bara flyget tar ju typ 2 dagar..

Fick börja 8 idag!! vaknade ändå vid först 5 sen halv 8..min väckarklocka hinner aldrig ringa för jag vaknar alltid innan. Min värdmamma går till gymmet 5:30 hon. Igår när jag frågade när jag behövde gå upp beklagade hon sig över hur jobbigt det är att gå upp så tidigt och GYMMA. haha

Vill ha mer ledig tid men nej nu måste jag snart åka igen..Tycker verkligen om familjen men tror faktist jag skulle passa bättre i en familj med ett, två barn i skolåldern. Det skulle va nått för mig det. Men jag har lovat att testa några veckor till. Det är den här veckan och nästa sen åker familjen till USA 10 dagar. När dem kommer hem har jag sagt till mig själv att jag ska ha bestämt mig! 








Mys med Katten







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0