jobb igen

måndag..inte min roligaste dag på veckan.
Idag hade jag mitt första "serious talk" med min värdmamma. Huja! Har ju gjort roligare saker. Men det kändes ändå riktigt bra och nu känner jag mig mer lättad än någonsin. imorn kommer min handledare och vi ska alla sitta ner och prata tillsammans. För er som inte hänger med alls nu. Jag tycker jätte mycket om min värdfamilj, dem är hur trevliga som helst och barnen är underbara. Men jag har hand om 4 barn och känner att det är lite mycket för mig. jag känner också att jag inte riktigt passar med ett barn under 5. även om han är hur söt som helst.
Meen vad som händer efter detta, om jag stannar kvar eller rematchar får vi se. har inte bestämt mig än. Hoppas bara inte att familjen tror att jag går runt och inte trivs och inte tycker om dem nu bara. Det gör jag verkligen. (skit fint hus och rikemansområde liksom ;) ) så vi får se vad jag bestämmer mig för. Annars var denna dag väldigt lugn faktist. 


Nu, som alla kvällar, blir det ett avsnitt vampire diaries sen sova. börjar 8 imorn YES  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0