Helgen

Jahaaaru, den här helgen har jag inte gjort någonting alls. Alla jag lärt känna någorlunda bra här borta var minsann upptagna. Så själv åkte jag in till stan i lördags och shoppade lite nödvändigheter. En plattång bl.a. En Twilight "limited edition" plattång till och med. Lite ironiskt med tanke på att jag inte är vidare förtjust i twilight. alls.
På kvällningen frågade min värdmamma om jag skulle göra något spec. Inget alls sa jag och hon fortsatte "är du säker?" så om jag inte hade något emot det kunde dem gå ut och äta och gå på bio. Visst, jag hade ändå inget bättre för mig. lite deprimerande att mitt enda sällskap för kvällen var 3 barn under 13. men hade kul iaf så helt värdelöst var det inte.

Idag åkte jag in till stan, igen. Kom hem lagom till halv 4 typ och gick ner till stranden och la mig. Det var sol och varmt idag så glad blev jag. Hade det riktigt bra där i några timmar men så vandrade jag hemåt, umgicks lite med barnen och fick för mig att gå till kina restaurangen runt hörnet och äta.
Tänkte att halv 9 en söndagskväll, det kan inte vara så många där då. Men tji fick jag. Tror att alla asiatiska familjer i Herne bay hade samlats där, för fullt var det. Ska aldrig mer döma någon som sitter ensam på en restaurang, det är faktist rätt skönt att gå ut själv och äta.

Nästa helg däremot hänger jag med Ben till..nånstans. Vi ska åka på black water rafting! riktigt kul. och helgen efter det kommer Josefine hit och stannar hela helgen! Vi ska åka ut och simma med delfiner osv osv.

inga bilder idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0