Helg!

åh vad jag gick runt och undrade vart jag kunde ha tänkas lagt min mobil. Två plåtar muffins senare kom jag på att jag haft den i fickan hela tiden..

Efter en inte fullt så bra vecka, (tråååkig, regnig, mer tråkig) så började den här dagen bättre än någonsin. Solen sken, Heath var sammarbetsvillig och på bra humör. Han och mamman åkte iväg vid halv tio. Jag åt frukost, bakade muffins och gjorde det jag brukar. Behöver inte ens jobba mycket idag alls. Ska passa honom ett tag medans hon åker iväg, sen är jag fri att gå!

Ska in till stan på någon festival grej där med Christina och Johannes. KUL! har inte träffat Johannes sen orienteringskursen! Imorn tar jag bussen till Hamilton, där hämtar Ben upp mig så åker vi till black water rafting grejen! Sen nått kiwi house. KUL! det med! Har inte träffat Ben sen coromandel.  

Igår åkte jag in till stan och träffade Christina och hennes vän. Vi gick på bio, käkade på subway och satt o snackade. kom hem vid 11 tiden. trööött
Har varit på bio två grr den här veckan nu. haha. This means war såg vi denna gång. Kul film.





Gotti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0