:(

Tycker inte om att köra bil i nz :(

Har i stort sett varit ledig idag. så vad har jag gjort. joo, tvättat lite, duschat. Kollat vampire diaries. ätit..var med Heath typ en halvtimma och läste lite böcker för honom. Ska snart åka och hämta de andra, jag kör..typiskt..är inte svårt att köra på vänster sida, men dessa jäkla filer dödar mig. Det och att alla kör så otroligt dåligt, klumpigt och oförsiktigt! Så hatar jag att det är typ tre filer, och så svänger typ två av filerna och jag lyckas alltid korsa filerna då. Annars är det precis likadant som att köra i Sverige.

Igår kom Christina, en tysk tjej som bor bara nedför gatan ;), och hälsade på. Vi kollade film och hade trevligt. Om hon inte skulle iväg och surfa i helgen skulle vi hitta på något igen.
Nästa helg åker jag till..otorohanga..? eller nått. Blev medbjuden av Ben, en au pair jag träffade i coromandel. Vi ska vara med på black water rafting. Skit kul!
Snart är det helg!! som Jag längtar efter ledig tid!



haha Daisy! Som får mig att inte sakna Tessan och Sheba lika mycket! Hon ligger alltid på min stol och myser. Gosig.
Men Tessan är fortfarande bästa katten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0