söndag

ahhh är så korkad ibland. Glömde min mobil i en väns bil igår kväll. Så för tillfället är jag mobillös! Som tur är kommer han hit och lämnar tillbaks den. Hur otroligt telefonberoende är jag inte, klarar mig inte ens en natt och några timmar utan. Är så sjukt trött nu, orkar inte ens gå ur sängen. Sitter med en apelsin och en National geographic från 94.
Var på ännu en rugbymatch igår, ingen stor dock, nån träningsmatch eller whatever. Christina och jag blev medbjudna till fancy Italiensk restaurang på kvällen. Riktigt gott var det! Fick en stor, jättefin bukett blommor också. himla gulligt tycker jag

Ska passa på att gå till Italienska glassbutiken upp längs vägen nu! Har inte testat den än




Fina blommor








Kommentarer
Postat av: Angelica W

Hejsan!
Jag har lite frågor om au pair i Nya Zeeland, har du något bra sätt så man kan få tag i dig om du är villig att svara på frågor? :)
/Angelica
([email protected]

Svar: Hej! Vad kul, Ja självklart :) du kan nå mig på facebook (madelene ekström) eller min mejl [email protected] :)
Madelene

2012-06-20 @ 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0