-

Allså HERREGUUD! Börjar få lite smått panik nu när jag för ca två minuter sen insåg att det bara är 4 VECKOR kvar! Vad ska jag göra egentligen. Blir det fiji eller inte?  Bo på hostel i stan och ha nått jobb? Snylta på vänners gästfrihet? Resa runt Nya zeeland? FINNS SÅ MYCKET ATT VÄLJA PÅ! vet inte ens vart jag ska börja! 4 veckor är ingenting slog det mig just. snart bara 3 till och med. Jag oroar mig inte för mycket att det inte kommer lösa sig, bara det att det finns så otroligt mycket att välja på att jag inte har en aning om VAD jag ska välja!
Har fått lite "du kan bo hos mig" erbjudanden. Varje gång jag säger att jag blir hemlös om en månad verkar erbjudanden flyga in från alla möjliga håll. Hur seriösa och vilka erbjudanden som består är ju dock något färre. Och hur många av erbjudarna jag faktist skulle kunna bo hos tar ju också ner det hela några steg. Väldigt vänligt av dem dock.

Och jäkla Christina har ramlat ner för en trappa och skadat foten..Hon åker ju hem om två veckor, DET PASSAR SIG INTE! Vad ska jag göra utan henne i 8 månader!! Min soulmate, min media naranja!

Längtar jättemycket till de där 4 veckorna dock. vill packa resväskorna dirr. Mest bara för att få undan allt som ligger och slänger i rummet, är alltid så jäkla stökigt. lättare att pressa ner allt i resväskorna än att faktist städa..plus att det blir som en månads semester där jag flyter runt och gör vad jag vill. rätt chill

Dags att göra rödbetor nu fort som tusan innan jag hämtar upp Heath. Har börjat leva på rödbetor känns det som.
"seriously, why do u always have to cook betroot? why?" fick jag av Christina nyss på sms. Konstigt nog står jag alltid och lagar rödbetor när vi smsar eller ses under arbetstimmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0