tisdag

Sitter i min säng, äter nutella med fingret och kollar Vampire diaries. Japp, det är min tisdagskväll. Kl 9 ska jag Skypea med kära syster, som jag förövrigt drömde dog igår natt!! hemsk dröm, var tvungen att skriva till henne på fb och kolla ;) haha

Inatt förresten vaknade jag helt plötsligt av att jag satte mig snabbt upp och sa "Heath!?!" haha vaa. Jag umgås med honom för ofta..och han gör för mycket bus! idag har jag inte gjort ett jota.. Jo jag hade min första körlektion förresten!! Gick bra att köra på vänster sida men jäklar vad dåligt nz kör, och jäklar vad många filer dem har! Är det verkligen nödvändigt att ha 4 filer att kunna köra i när alla går rakt fram?...men läraren tyckte jag var duktig iaf, och berömde min engelska. DET är konstigt! När jag är utomlands och talar engelska med folk har jag fått höra flera gånger "You have really good english!" Det fick jag höra i Irland, på Teneriffa, hääär av andra au pairer osv. Men så fort jag ska prata med familjen ja dåå funkar det ju så himla bra! Då har jag ingen engelska över huvudtaget. hahah skulle hört min svengelska idag när jag pratade med Heath förresten. Flera gånger blandar jag in svenska ord i engelska meningar. det blir så krångligt att tänka på svenska och prata på engelska. Här om dagen när jag satt med Franzi (som är tysk) satt vi tysta ett tag och jag satt och tänkte på svenska. Så frågade hon något och jag svarar på svenska...Gjorde samma sak flera gånger i Irland! 

Nutella är förresten hur gott som helst..och jag äter hela tiden
Imorn blir det zoot igen. Åter till vampire diaries!! :))) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0