Teneriffa

Kom hem från Teneriffa i tisdags och igår åkte jag till Mathias och sov kvar i hans nya lägenhet, trots att han jobbade natt. Har 3 riktiga dagar kvar i Sverige nu och idag köpte jag klart presenterna jag ska ha med till min värdfamilj! Känns som jag bara är hemma och mellanlandar innan jag ska iväg igen haha ;)

Teneriffa var underbart skönt iallafall. Åkte dit med familjen eftersom pappa fyllde 50 så firade vi honom där. Tråkigt nog var det typ 3 molniga dagar så blev inget ligga på stranden då. Är lika blek som när jag åkte, nästan. Men en del sol fick vi och skönt var det! för här i Sverige är det sjukt kallt. Jag och min syster hittade några britter att umgås med också sista kvällen vilket var kul. Vi satt och pratade vid poolområdet sen tog dem med oss ut till någon klubb.



 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0