legodrakar

Började lite tidigare idag och fick gå upp kvart över 7...men det var okej och jag hade min första helt ensamma morgon med Heath. Han vaknade och började skrika efter mamma och ville inte alls. Men efter någon minut lugnade han ner sig och vi kunde gå ner och äta frukost. Efter det var han jätte go och glad ända fram till 9 då min värdmamma kom och skulle lämna av honom på Creche, där han är till 12.
Så den här morgonen satt vi och byggde lego drakar. Han räknade hur många klossar vi behövde och så försökte han sätta ihop en egen. Så tyckte han det var jättekul när jag skulle ta bilder med självutlösare. "me push button!!" haha. Han var världens sötaste när Karen kom och hämtade honom och dem gick ner till garaget. "bye Madelene! Madelene pick me up today?" jag har hämtat honom senaste gångerna från Creche, nu ville han att jag skulle hämta honom igen ist för mamma. så sööt! 

Jag får ledigt imorgon då ska jag och Franziska åka med au pair link till Coromandel och stanna där till Söndag. Ser riktigt fram emot det! Igår åkta vi in till city och åt på en italiensk restaurang och idag blir det att träffa de andra au pairerna från Herne bay! 




Våra fina drakar vi byggde!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0