Hos familjen

Kom fram hos familjen igår! Dem är jätte trevliga och får mig verkligen att känns mig som hemma. Klart jag inte gör det helt än men det kommer. Kate springer efter mig hela tiden och vill spela på min IPad, sen skulle hon städa i min sminklåda och hade ut ögonskugga på täcket...;)
Igår gjorde jag inte så mycket, spelade lite med de äldsta och sen blev det en the x factor kväll med hela familjen, förutom Heath som redan sov.
Idag vaknade jag konstigt nog rätt tidigt, Andrew (min värdpappa) hade åkt iväg med killarna för att Flynn skulle på något kalas eller nått, så går jag ut till Kate medans Karen (min värdmamma) står i duschen och så går larmet igång! Hur högt som helst, så Karen får springa ut ur duschen och stänga av det, tydligen hade Andrew tryckt på fel knapp..
Simmade lite i poolen och tog en promenad ner till stranden som ligger typ 500 m från huset, tog lite bilder och plockade snäckor. På kvällen skulle föräldrarna ut och äta sen bio, och Kate övernattar hos en kompis och Flynn är kvar på kalaset, så det var bara jag, Heath och Will ikväll. Skulle natta Heath vid 7 och fick läsa 5 böcker!! Innan han somnade! Efter det gick jag och Will och fortsatte kolla på the x factor från igår. Nu ligger han också och sover och jag kollar på the vampire diaries haha!
The orientation course var jätte bra förresten . Kommer inte ihåg riktigt allt vi gick igenom, men vi hade kul, och maten är jätte god! Massa frukt och saker, som jag älskar.
Det var 3 tyska au pairer, en svensk tjej , en australiensk och en kiwi. Vi var väldigt liten grupp. Andra dagen tog vi taxi till ett köpcentrum och gick runt lite, kommer nog shoppa massa här det är jag säker på;) på kvällen efter vi ätit gick jag ut och satte mig med de tre tyska au pairerna. Två tjejer och en kille. Killen och en av tjejerna bor rätt nära mig så vi bytte kontakter och ska försöka ses. Så jag hoppas det blir så :)
Min IPad krånglar och vill inte visa bilder trots att jag har bilder på den, och jag har inget internet på datorn än. Ska be Flynn fixa det åt mig imorn, så just nu kan jag inte lägga upp bilder men det kommer så fort jag fått internet på datorn eller ipaden kan börja bete sig! Det är otroligt fint här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0