Herne bay beach

Nu har Flynn fixat WiFi till min laptop så jag kan lägga upp bilder!! Så idag blir det för första gången lite bilder från nz. Från stranden vi har ca 500 m från huset.

Vi hade en såå rolig kväll idag förresten! efter en deppig dag så plockade jag undan disken med barnen, efter det gick jag och de tre äldsta, Kate, Will och Flynn in i mitt rum och började spela på våra Ipads och Will på sin Ipod. Vi lyssnade musik, sa vilken typ av musik vi gillar, och jag Will och Flynn har i stort sett samma musiksmak så det var kul. När Kate gav mig en godnattpuss och Flynn ville sitta kvar istället för att gå och sova blev jag så glad. Det var då jag kom ihåg varför jag åkte, och varför jag vill stanna. Heath tog min hand idag också! han är så söt! Men är i trotsåldern just nu så kan vara lite grinig...

MEN bilder var det! Nu får ni se lite Ny zeeländsk strand!

















När bilderna togs var tidvattnet nere, normalt, eller normalt och normalt, på dagarna är tidvattnet uppe och då är det myycket finare. Då når vattnet ändå upp till träden så dem liksom hänger ut över vattnet, väldigt fint. Dem här bilderna tog jag runt 6 på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0