Framme

Puuh, är äntligen framme på hotellet Holiday inn. Sitter på rummet nu, vet inte hur mycket internet jag har. Det är jätte fint här, och ganska varmt (mitt i sommaren) har tyvärr inga bilder att lägga upp än, men det kommer.

Fick lite ångest på planen och ville nästan hoppa av och ta nästa hem direkt! Fick hemlängtan redan på Arlanda och konstigt nog var huset i kvicksund nått som jag tydligen saknar vääldigt mycket. Men mest var det för att lämna Mathias, jag fick nog lite panik. Gick runt och var på väg att börja gråta så fort någon tittade på mig. gjorde säkert jätte bra intryck.
Men nu har vi pratat lite i telefon och det känns lite bättre. Men känns fortfarande hemskt att ha lämnat honom.Skulle ha varit perfekt om han hade följt med, så jag fick krama om honom. För ärligt är det de enda jag vill just nu.
Känns sjukt konstigt att vara på andra sidan jorden helt ensam också btw.

Nu måste jag ta en dusch, stinker nog efter flyget och håret ser inte bra ut. alls.
Klockan ett ska jag vara nere i lobbyn. Har rummet helt ensam just nu, vet inte hur många andra au pairer som kommer. Hoppas det är några iaf!

Får skriva mer senare, då kan jag berätta lite om flygresan också. Kommer ihåg att det var något jag gärna ville läsa om innan jag åkte. Fast det var jätte lätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0