Disney channel

Sitter på rummet och kollar Disney channel! är så glad att det finns här, hade inte den kanalen hemma haha :D
Väntar på att Mathias ska logga in på skype så vi kan prata!

Kom till hotellet vid 9 och fick då vänta ca en halvtimma på att mitt rum skulle bli klart. Sen fick jag gå dit, duschade, skypeade med mamma & pappa, och Tessan!! Vid ett skulle jag vara nere vid lobbyn men när jag kom dit var det bara jag där..Så jag fick lite papper av en av tjejerna som jobbar på au pair link, sen fick jag lite lunch så kunde jag gå tillbaka till rummet.
Ett tag senare kom min rumskompis som är en 29 årig tjej från Australien. Jätte trevlig tjej. När vi gick och åt lunch träffade vi en 19 årig tjej från Sverige också. Det var så skönt att ha någon att prata lite svenska med! :)

Är sjukt trött så ska sova tidigt ikväll. Har inte lika mycket hemlängtan nu, tror jag börjat vänja mig lite.
På fredag får jag åka hem till familjen. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0