We are young



Sitter här denna söndagsmorgon (Eftermiddag) i sängen med katten och bra musik och känner bara att jag älskar Nya Zeeland så mycket att jag aldrig vill åka hem. Fast det vill jag ju ändå ibland

Var så otroligt glad igår kväll att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen. Var nog lite för trött, åkte hem vid 1 men hade såå kul! Under dagen åkte jag över till Waiheke(?) Island med en tysk tjej jag träffade på black water rafting, Anne, Vi strosade runt där, kollade butiker, åkte buss runt hela ön utan att veta vart vi var på väg och sen tillbaka till Auckland för att gå ut och äta. Efter god mat åkte vi hem till mig, jag fixade mig sen bar det av in tillbaka till stan för att möta upp Linda och gå ut.
Hahah mamma ringde mig på skype innan jag skulle gå "Vem ska du ut med? Linda?" hehe hur kunde du veta ;)

Har bilder från black water raftingen nu också. Säger alltid att jag ska lägga upp bilder så blir det aldrig av iaf!



















Tillbaks i kära Auckland



Black water raftiiiing
















Nu får det vara nog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0