usch

hade sämsta natten på länge i måndags! Hade otroligt kul på kvällen med Linda och issie. Kom hem strax efter 11 och satte mig och kollade vampire diaries (ovanligt)
Men iaf, mitt i natten vaknar jag och mår så sjukt illa! Har jätte ont i magen så måste springa till badrummet. Nu har jag ju alltid jätte svårt att spy och grejer, har nog inte gjort det på flera år, så lyckades inte nu heller. Var bara att gå och lägga sig igen och försöka sova bort..Otroligt irriterande! SEN när jag sover gott så vaknar jag och tänker "Vem FAN ringer såhär dags!" (kändes som det var mitt i natten, klockan var 8) Tydligen så är det barnens mormor som ringer för att kolla att jag kommer imorn (ska jobba där) och berättar typ vad som kommer hända osv. Ska dit vid 10 (min värdmamma skrev ner 12) och ta hand om 3(!) barn, Heath och hans två kusiner..

Nåväl, Är ju rätt skönt att vara ledig ändå.
Trots att det växlar mellan att må illa och ha ont i magen till att ha sjuk huvudvärk så att jag blir super lat..varfööör?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0