långhelg

Yeees! Nu är det officielt början på min långhelg. Ledig Fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag! Jobbar 12-4 pm Onsdag, torsdag kanske fredag sen ledig igen till typ tisdag. Som sagt åker min värdfamilj iväg på söndag.

Igår och idag har varit väldigt slappa, bra dagar också. Vi hade en vän till min värdpappa här i några dagar, från England. Så jag har inte behövt laga mat(lagar faktist aldrig mat) men förbereda sallad, hjälpa till med middagen, på två dagar, dessutom var min minsta iväg hos sin mormor till 2 igår så hade praktiskt taget ledigt fram till 2. Åt tidigare igår också så kändes som jag slutade vid 5! Brukar annars kännas som jag slutar vid 7 för att jag hjälper till med middag och disk..
Skollovet började också så inga läxor hehe

Idag var allaaaa barnen hemma. Vi målade påskägg och på eftermiddagen tog jag med dem till Zoot! Så tråkigt har det ju inte varit idag iaf. Ikväll kommer en tysk tjej från Helensville hit och stannar till imorn. Imorn åker jag till Linda, på lördag ska jag träffa Christina och sen tillbaka till Linda på kvällen för påskmat och utgång, Söndag åker jag till Helensville för att träffa Johannes. Troligen. phew, fullpackad helg! Får se om jag ens lyckas köra till Helensville...skulle få låna Birte (tyska tjejen)s gps såå!

Har inge mer kul att skriva. Äter upp barnens kex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0