Family

Förresten var det en riktig toppenkväll i Fredags! Gick med Linda och Issie upp till Nomads tak(ett hostel) för några fördrinkar med Issies Amerikanare. Där plockade vi med oss en annan amerikanare, en britt, en Irländare, en svensk och jaa bara helt blandat och sen blev vi medtagna till en gayklubb som heter Family. Har inte haft så kul på en klubb på evigheter, fy vad kul det var! Träffade en jätterolig gaykille som bjöd mig och Linda på tequila. Helt hux flux liksom. stod och dansade så svooscha han förbi som från ingenstans, tog tag i min handled, drog med mig till baren och sa "you're having a tequila" Efter shotten var han med oss nästan hela kvällen och viftade bort alla icke gayiga killar som kom inom en meters avstånd typ. "Not with ma girlz"  hahahaha dog lite
Dansade även med en jättesöt gay kille som svischa fram (alla bara svischade förbi helt graciöst) och tog tag i mina armar och började dansa. Roligaste dansen jag haft, (inga dolda avsikter liksom) roligaste var att alla gick all in när dem körde "all the single ladies" aahhh så kul vi hade det. Skrattade konstant hela kvällen. Kom hem vid 4 och slockande direkt, så ont i fötterna hade jag
Juste, fick ett kvinnligt "ragg" också..öh, smet iväg lite fint till Linda och sökte skydd
Väldigt udda kväll. köpte två cheesburgare på donken innan taxin hem..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0