-

Allså jag och Linda börjar ju känna oss som riktiga mammor här. Åkte hem till henne för att dricka te och bli bjuden på fika och vad pratade vi om. Jo,
"nu när det är påsklov, vad ska du hitta på med barnen?"
"måste åka till supermarket och handla. Vad behöver du handla?"
"Vad ska vi laga till middag?" osv osv. jösses.

Det är såå underbart skönt att "bo" i huset helt ensam förresten. Lite läskigt på kvällarna, men skönt! Imorn blir det en tur till zoot med Elvira sen tillbaka hit för att invänta Linda och kanske Issie, så ska det lagas påskmiddag! tjoho!

Så vad har jag gjort i helgen. Fredag kommer jag knappt ihåg men har för mig att Johannes kom över en stund på kvällen. Om det var i fredags..Lördagen var mysig tjejkväll hemma hos Linda med, vad som skulle blivit, utgång. Tyvärr stängde ju allt vid 12, så taxi hem. I söndags fyllde Flynn 12 år så jag var hemma, åkte över till Linda ett tag, kom hem, kollade tv, och sen körde jag familjen till flygplatsen. Som tur var behövde jag inte köra dit, men fick köra tillbaka bilen hem. Johannes kom över på kvällen, igen, bakade muffins osv.

Måste skaffa en liten digitalkamera som jag kan ha med mig. Blir ju inga bilder för att jag aldrig orkar släpa på systemkameran..Har bilderna från water raftingen nu iaf, men skivan ligger på golvet och jag sitter för skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0